יובל הראל ז"ל(בן מרים ויחזקאל)

תאריך לידה: תאריך פטירה:
יובל הראל בן יחזקאל

נולד ביום ט' בתשרי תשכ"ג (7.10.1962) בחולון . מילדותו התגלה יובל כתלמיד מחונן . הוא למד בחולון בבית הספר היסודי על- שם שפרינצק ובבית הספר התיכון על –שם מיטרני .למשך שנה אחת הוא הצטרף להוריו, שיצאו לשליחויות בארצות הברית וכשחזר לארץ,השלים את לימודיו התיכונים במגמה הומנית. אהבת המוסיקה מילאה את כל עולמו של יובל בתקופת נערותו . משום כך הוא שאף לשרת בגלי צה"ל .אולם כשהגיע, מועד גיוסו, הוא עבר בדקות רפואיות ונקבעה לו דרגת בריאות גבוהה . על כן העדיף יובל לשרת ביחידה קרבית .

באוגוסט 1981 התגייס יובל לצה"ל ושרת בחיל השריון , כשפרצה מלחמת שלום הגליל , הוא היה עם כוח החילוץ של חיל השריון שפרץ אל מעוזי המחבלים . הוא התקדם עם יחידתו לכיוון עין אל חילווה שליד העיר צידון . תוך כדי ההתקדמות , חל קלקול בטנק שבו נסע . הצוות עשה כמיטב יכולתו והטנק תוקן . בינתיים ירד הלילה , ומפקד הטנק הציע ללון בשטח ורק עם אור היום להמשיך בהתקדמות , לעבר היחידה . אולם יובל שרצה להיות עם היחידת הלוחמות ,הציע לנוע בשעות הלילה , כדי להתקדם ולהתחבר עם הכוח . מפקדו קיבל את הצעתו  והם נעו בלילה וחברו ליחידות הלוחמות. הטנק שלו נפגע  ישירות בעיצומו של קרב ,  כאשר  פרצו לסמטאות עין אל חילווה .  יובל נהרג מיד . חבריו , אנשי הצוות , הצליחו לחלץ עצמם מן הטנק הבוער , כשהם פצועים .

בן 19 שנים היה יובל בנופלו . הוא הועלה לדרגת רב"ט , לאחר נופלו.

 מפקד יחידתו כתב למשפחתו : "יובל נהרג בקרב קשה בסמטאות עין אל חילווה, לאחר קרב ארוך  עם ירי מטווחים קצרים ביותר, עם מאות מחבלים חמושים בנשק נ.ט. ואחר. …   אני נתתי את הפקודות וקבעתי שפלוגתו תיכנס לתוך קן הצרעות הנורא הזה, ואני ידעתי מי הלוחמים ומי המפקדים ההולכים בראש"
 
לזכרו הקימה משפחתו בבית הספר התיכון על שם מיטרנו בחולון , שבו למד , חדר וספריית מוסיקה .